RC-България  
18 ноември 2018, 04:49:52 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини: Добре дошли в RC-България -Форумът на активно действащите авиомоделисти !
 
   Заглавна Страница   Помощ Вход Регистрирай  
Страници: [1]
  Изпечатай  
Автор Тема: Поздрави от слънчева Варна!  (Прочетена 9196 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
specrc
Моделар

Публикации: 1



« -: 16 юни 2009, 12:53:02 »

Поздрави от слънчева Варна!
Екипа на SPECRC пожелава на всички моделисти успешни стартове и положителни емоции!!!
Активен

Милена Тронкова
Seahawk
Administrator
Моделар
*****
Публикации: 663



« Отговор #1 -: 21 юни 2009, 12:02:16 »

Няколко фотоизгледа от отлично заредения магазин. на SPECRC.


* P1010313.JPG (152.71 KB, 1024x768 - видяно 587 пъти.)

* P1010314.JPG (161.61 KB, 1024x768 - видяно 543 пъти.)

* P1010315.JPG (158.19 KB, 1024x768 - видяно 522 пъти.)

* P1010316.JPG (146.7 KB, 1024x768 - видяно 561 пъти.)

* P1010317.JPG (167.43 KB, 768x1024 - видяно 586 пъти.)

* P1010318.JPG (170.71 KB, 1024x768 - видяно 565 пъти.)

* P1010319.JPG (164.79 KB, 1024x768 - видяно 450 пъти.)

* P1010320.JPG (158.49 KB, 1024x768 - видяно 493 пъти.)

* P1010321.JPG (155.1 KB, 1024x768 - видяно 510 пъти.)

* P1010322.JPG (165.96 KB, 1024x768 - видяно 500 пъти.)

* P1010323.JPG (160.93 KB, 768x1024 - видяно 526 пъти.)
Активен

д-р Стойчо Шишков, Несебър  08888 11 868 и 0879 357 689
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #2 -: 28 март 2010, 09:29:12 »

Отлично зареден Усмивчица..........Миналата година се сдобих от този магазин с един двигател бензинов 65куб.В същност е подарък от Сотир но избора беше мой.Към  него НЕ получих ръководство за експлоатация.Няма никакви данни ,надписи и производител???Свалих цилиндъра който се крепи на 4 броя винчета М4.Вътре ....стружки,биелата стъргана на шмиргел  ШокиранЪ?Картера не е обработен там където ляга цилиндъра(вероятно се разчита на картонената гарнитура и силикона с който е намазана сглобката).За перпендикулярност едва ли става въпрос ЯдосанКогато се опитах да го сглобя се оказа ,че резбите и винтовете се разминават с по милиметър ЯдосанКакто и да е....Наложи се да направя ново удължение за витлото.Оказа се че старото бие с няколко десети от мм ШокиранНе съм го палил защото ме е яд да го гледам.Взех го за копието на ЯК-3 но сега съжелявам ,че се оказах толкова доверчив към "СПЕЦА РЦ".Цена 399 лева Тъжен


* P1010081.JPG (996.23 KB, 2592x1944 - видяно 455 пъти.)
Активен

Добри Грабчев
spec
Моделар

Публикации: 3


« Отговор #3 -: 01 април 2010, 10:47:27 »

ще си позволя да напиша публичен отговор защото смятам ,че форума е публично място......и тъка  Отлично зареден ..........
-дано да не ме обвинят в несанкционирана реклама но има наличност по счетоводство моделистки нещица за над 230000 лв.може би не най нужните на всеки моделист ,но колкото моделисти толкова и мнения ,за някой нужни за други не неща съм събрал ! Винаги съм си мислел ,че един такъв магазин с относително достъпни неща ще помогне да се възроди моделизма и ще помогне да изкараме повече хора на поляните и пистите но последните две години показват че подобни акций само разиденяват моделистите.
........Миналата година се сдобих от този магазин с един двигател бензинов 65куб.В същност е подарък от Сотир но избора беше мой.........
-да избора беше на Добри в разгожор му обясних че от кубатурите който го интересуват има в наличност само два мотора MVVS 58ccIFS  с заглушител за 1100лв и RCGF 65cc Китайски за 399лв на като издиктувах параметрите по спецификация и на двата с уточнение , че не съм запускал имено 65см3, но  карам Як54 2200мм с 50см3 и пейпер 2360 с 26см3  на същия производител като дори сме правили опити  с колега да изтеглим  4500мм вентус 2ц 6кг и моторите според мен се справят добре .Договирхме се да изпратя мотора по колега да бъде разгледат ,отворен ако трябва и ако бъде  хареса от Добри /към когото се отнасям с уважение  като по стар моделист ,а също и познавам от 80тe  години когадо бях ощте "средношколец"...../ да го купи ....
    ...............Към  него НЕ получих ръководство за експлоатация...................
-в предварителния телефонен  разговор бях уточнил, че ръководството е само на "мандарин" и "кентаниз"  ,но основните дани нужни на един добър моделист с над 40 годишен стаж са с арабски цифри и ако е нужно можем да изтеглим от саита на USA дистрибутора английска инструкция, а там има някой препоръки /www.bphobbies.com/view.asp?id=D2408803&pid=D2488821/
Няма никакви данни ,надписи и производител???
-на повечето китаиски мотори не са инкрустирани имена понеже се правят в два три машини завода а дистрибуторите след това им дават различни имена ДЛЕ,ДЛА,МТ се правят от един завод в ХИАН но се събират от три различни фирмички .
  .........Свалих цилиндъра който се крепи на 4 броя винчета М4.Вътре ....стружки,биелата стъргана на шмиргел  Картера не е обработен там където ляга цилиндъра(вероятно се разчита на картонената гарнитура и силикона с който е намазана сглобката).За перпендикулярност едва ли става въпрос Когато се опитах да го сглобя се оказа ,че резбите и винтовете се разминават с по милиметър .........
-Почети винаги сме доработвали всички серйни мотори или поне аз винаги съм ги отварял и промивал от времето когато 1984 получих чисто нова маркова вебра ЛЦ 10см3 с раждясал сепаратор !!!!!!
.................Както и да е....Наложи се да направя ново удължение за витлото.Оказа се че старото бие с няколко десети от мм Не съм го палил защото ме е яд да го гледам.Взех го за копието на ЯК-3 но сега съжелявам ,че се оказах толкова доверчив към "СПЕЦА РЦ".
-какво означава "доверчив" мотора изпратих без да искам да ми плащат  и стотинка за да баде разгледан и отворен ако трябва дори попитах Кирил като се върна какво е мнението на моделистката гилдия той отговори...." ами нищо не казаха" .
след като пратих мотора никой никога не ми се обади нито с добра нито с лоша информация .!!!!!!!!Нито че е проблемен и т.н.сега изведнъж спес РЦ били виновни .Може би аз съм един от малкото самаряни на когото могат да се върнат моделистки изделия дори и използвани с презумцията "ами не ми харесва как работи " , тъка че бай Добри можеш винаги да ми го върнеш  и да си получите парите ти или Сотир !!!!! и да купите нещо по стойностно МВВС,3В,ЗДЗ в тази кубатура за 399-600 euro !!!!
Аз и тогава изразих мнение , че от скромния опит с бензините които имам последните 5-6 години бих сложил 58см3 МВВС / доказано добре балансиран, ниски вибрации на мальк газ и добро отношение кубатура ,тегло ,моштност / отговора беше много скъп
 .........Цена 399 лева.................................
-аз лично не съм срещал 65цм3 в авио изпълнение на единична цена 199евро с доставка и такси /а аз плащам тъкива внасяйки на фирма всички моделни играчки/.Явно не зная къде е извора на белонагата където има добри мотори като мввс,3в,здз,DA и са два за лев..............

* GASOLINE ENGINE2.pdf (46.67 KB - свалено 274 пъти.)
Активен

Иван
boneti
Моделар

Публикации: 11


« Отговор #4 -: 01 април 2010, 11:49:27 »

Не знам на Добри какъв е тоя късмет, но аз съм купил доста неща - два самолета, авто ДВГ , серва, батерии, перки и много други дреболии и досега не съм имал проблеми с качеството. Отнасят се културно с клиентите, правили са ми не малко отстъпки, доставки за сметка на магазина и винаги обесняват и одговарят на всички въпроси. Аз лично нямам забележки към тях.
   Поздрави и на бай Добри повече късмет.

   Николай Иванов
Активен

Николай Иванов
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #5 -: 02 април 2010, 02:00:42 »

Иване,нищо лошо не съм казал за магазина.Ти на мое място щеше ли в Правец/дето го получих/да го разглобяваш с отверките?Второ....мислех си,че ще го открия в интернета,тъй като никъде нищо черно на бяло/никакви данни/.Дори и на най-евтиния продукт има нещо писано.Знам че има хубави мотори,но това не е достатъчно да ги имам.Незнам дали ще се съгласиш ,че една резачка за дърва и то от реномирана фирма е от 500 лева нагоре.Аз поне си купих хусварна 37 куб за тази сума,и съм много доволен от качеството.Как да ги сравня двете неща?Става въпрос за качеството.Очаквах да видя едно нормално изпълнение на двигател.Не съм казал,че си виновен за нещо.Вероятно и ти не си отварял такъв мотор.
Активен

Добри Грабчев
spec
Моделар

Публикации: 3


« Отговор #6 -: 02 април 2010, 03:05:17 »

То товабеше призумцията да развиеш 4 болта и го погледнеш много добре знеш ,че всеки производител се стреми само машина да е обработката . После някой жълтур нахварля всичко в картера и не му дреме за това кой и как ще го експлоатира. Ако ме беше че потърсил или беше записал как се казва фирмата  веднага щеше да намериш линкове, а аз щях  да ти дам поне саита на американците дето ги продават там пише някой полезни  неща за всичките им мотори.Ето това е саита им/www.bphobbies.com/view.asp?id=D2408803&pid=D2488821/ Идеята е да си купуваме готови използваеми неща, на всяка една резачка триабва да и се доработят доста неща и по запалването,вало линия ,тегло (за авио използване е важнокато чели ) и като цели труда не си струва .според мен .... Както и да е исках да внеса някой разяснения защото ми се струва че едва ли някой наш моделист е посетил толкова китайски заводи колкото мен за последните 7 години  и има опита на работа  с жалтурите  който сам натрупал аз на свой гръб  моя бизнес е сварзан стези гадове и им сарбам попарат вече 10 години .А истината е една за сега няма алтернатива на Китайците по цена а правят и качествени неща ,но Янките и Европейците сами си ги продават на двойни цени  .В завода накойто са дали да правят някой от нещата на  Спектрум около Шензен правят радари за воените.А в авиациония завод на ХИАН (ДЛА,ДЛЕ,МТ) видях да леят и 3W и Moki(немците купиха само бренда от Унгареца Орсован ) картери .Ние понякога се упитваме с трици маймуни да ловим но не винаги се получава .... Както казва един боен другар трщбва да сме над тези неща .

На всички пожелаваем колкото излитания толкова и кацания да има ........
PS Извинявам се на модераторите че допускам много правописни грешки но с това странство съм забравил да ползвам кирилишката клавиатура
Активен

Иван
Гого55
Моделар

Публикации: 10


« Отговор #7 -: 15 март 2011, 12:23:36 »

Магазина е супер, на едно място толкоз много артикули и то в Бг си е просто мечта:).Два пъти пазарувах и имам вече три самолета и един двигател, както и малко принадлежности като перки и свещи от този магазин и съм много доволен.Днеска поръчвам утре спееди ми ги носи и след ден на полето да се лети-кво повече му трябва на един човек за да е щастлив - е да някои ще каже и малка 7 метра яхта и малка триетажна вила на хаваите Усмивчица . Иначе и китаиските самолети ARF  си искат доста подсилване  за да не тръгне двигателя сам без самолета при излитане, но за 100лв  толкоз, иначе има и за 400лв китове Усмивчица -кихаш три четири пъти повече и получаваш качество три четири пъти повече  спор няма.Жалко за двигателя на ЯКА сглобката на които таино следя с голям интерес, но не може за без пари да се получи суперски двигател.Моя ASP  пък работи перфектно и следващия двигател които ще си купя пак ще е ASP на метанол.Когато другарите китаици направят и бензинките с качеството на ASP тогава ще си купя и бензинка, а до тогава ще карам на метанол и ще си свиркам.Светът е хубав когато го погледнеш от добрата страна.Тва горното изобщо не го пиша като реклама защото изобщо не познавам хората от магазина, ами защото тук в Бг основно се пише само за отрицателните неща, а за хубавите всеки си мълчи като комунист на разпит в гестапо!
Активен

Георги Шопов
гр.Асеновград
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #8 -: 17 юни 2011, 12:57:18 »

След голямо изчакване/да се появи нещо друго/,реших да се заема със разработката.Пали бързо,регулирах ниските и високите обороти.До тук добре,ама то вибрира страшно...развиха се всички болтове с които беше закрепен!Разглобих главината на вала,тъй като установих "биене" на вала...Конуса на коляновия вал/предполагам е базов/няма нищо общо с конуса на главината!Пасвах ги на струга...получи се нулево биене.Запалих го наново,сменях витла....тресе се  и това е.Китайските "ИНЖЕНЕРИ" като са копирали са изтървали нещо важно,баланса,колянов вал,биела и  бутало.Кажете ми как да го сложа на модел който правя две години!? Е затова е вярна приказката:-ЕВТИНОТО СИ Е ЕВТИНО И ИЗЛИЗА МНОГО СКЪПО.
Активен

Добри Грабчев
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #9 -: 17 юни 2011, 08:59:45 »

След 40-50 минутна работа следваха няколко фурсажа.Резултата е повече от отличен!С витло 22/8" достига 7500 оборота/мин.Със 24/8"- 6950об/мин,и  леко задавен.Компресията се увеличи/явно си пасна сигмента към цилиндъра/.Тоест мотора явно има по-добри възможности от описаното в каталога.Само вибрациите са големи.Явно трябва да мисля за гумени тампони и амортисьори.Едва ли ще "устиска"модела на това друсане.Защо го писах всичко това?Заради твърденията,че е производство на реномирани фабрики!Явно някои части са правени както трябва/колянов вал,мотовилка,бутало цилиндър/ а сглобката в някое училище...или незнам къде!Явно и мотора е произвеждан за друга цел и е станал "самолетен" с няколко отливки и и други части изработени не по правилата.Китайска му работа!


* Picture 095.jpg (1913.9 KB, 2272x1704 - видяно 456 пъти.)
Активен

Добри Грабчев
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #10 -: 22 юни 2011, 02:19:19 »

Нядявам се че,след монтажа на гумените тампони и амортисьори нещата да се оправят...


* Picture 119.jpg (1168.81 KB, 2272x1704 - видяно 411 пъти.)
Активен

Добри Грабчев
Гого55
Моделар

Публикации: 10


« Отговор #11 -: 05 октомври 2011, 07:22:59 »

Аз днес си купих и един голям ЯК-54 с разпереност 216см, и един двуцилиндров боксер 55 кубика бензин за по малко вибрации, просто като го видях този боксер и си викам това е мотора за мене та го взех без изобщо да се замислям-любов от пръв поглед.Иначе в къщи имам два 52 куб ама едноцилиндрови.От магазина за пореден път съм очарован, там продава най-красивата жена която разбира от серво машинки, и от самолети и с две думи оказва много помощ при избора на даден артикул.Изобщо не съжалявам че навъртях над 800км и загубих два дена за да посетя лично дадения магазин.


* Dvigatel 55kub 2 zilindara.JPG (108.28 KB, 800x448 - видяно 430 пъти.)
Активен

Георги Шопов
гр.Асеновград
Страници: [1]
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!