RC-България  
19 юли 2018, 12:52:37 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Новини: Добре дошли в RC-България -Форумът на активно действащите авиомоделисти !
 
   Заглавна Страница   Помощ Вход Регистрирай  
Страници: 1 [2] 3 4
  Изпечатай  
Автор Тема: ЯК-3  (Прочетена 26129 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #15 -: 11 ноември 2009, 10:47:35 »

Чета усилено...всяка подробност е важна, дори и най-дребната на пръв поглед.Например че ЯК-3 е със вътрешна антена...че витлото е черно и матово без оцветяване в края за да не се разкрива от противника...и много неща още.За съжаление във всички тия списания се потарят нещата.Ако има нещо допълнително с драго сърце ще го приема
Активен

Добри Грабчев
Valio Savov
Моделар

Публикации: 54


« Отговор #16 -: 11 ноември 2009, 10:53:44 »

Цитат на: D.Grabtshev
До тук на кантара и следва моторният отсек...летвите са съставни 3/6 мм-иглолисни и отгоре 3/6мм балза.Така по-леко се огъват.

Бай Добри, много добре става модела.... Смяташ ли да се включи в категорията F4C Ъ?
Как ще влезеш в "категорията" , че тук сауната няма да помогне Усмивчица
Това кафявото, кабоновите тръбички ли е ?
Активен

Валентин Савов
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #17 -: 12 ноември 2009, 11:29:09 »

Вальо,"това кафявото"ако става въпрос за тръбичките, са от твоя карбон кевлар.Станаха изключително здрави и леки.Какъв е проблема за категория F4C???...освен че не съм си засадил боровете от които си направих летвите! Ухилен
Активен

Добри Грабчев
Valio Savov
Моделар

Публикации: 54


« Отговор #18 -: 12 ноември 2009, 12:36:35 »

Вальо,"това кафявото"ако става въпрос за тръбичките, са от твоя карбон кевлар.Станаха изключително здрави и леки.Какъв е проблема за категория F4C???...освен че не съм си засадил боровете от които си направих летвите! Ухилен

Май аз съм с грешка, бях останал с впечатление, че максималното тегло е 6 кг., ама то се отнася за кордовите ... За 15 кг. трябва да се включиш нали ? А за боровете не си прав Усмивчица Бодни едно балсово да видим, може в Хасково да изкара Усмивчица Имам много летвички от разни пакетирани модели, ако търсиш нещо кажи ... сухи от 30 години ...
чам и липа ...
Активен

Валентин Савов
rozen
Моделар

Публикации: 215



« Отговор #19 -: 30 ноември 2009, 06:43:02 »


Да кача и аз една снимка.... която Добри с мъка ми препрати.
Проблеми с нета му....    Усмивчица
 


* Оформя се ....JPG (937.16 KB, 1944x2592 - видяно 513 пъти.)
Активен

Розен Тодоров
faktura
Моделар

Публикации: 8


« Отговор #20 -: 01 декември 2009, 02:32:48 »

айде и ние да качим снимка - същото , ама от друга гледна точка


* PB260004.JPG (1047.35 KB, 2592x1944 - видяно 487 пъти.)
Активен

Димитър Цанков
faktura
Моделар

Публикации: 8


« Отговор #21 -: 01 декември 2009, 02:37:22 »

 един го кара от пред назад - другия от зад напред Усмивчица

това е клип пратен ми от Игор

http://www.youtube.com/watch?v=_SMd7H1g_nw&feature=player_embedded
Активен

Димитър Цанков
faktura
Моделар

Публикации: 8


« Отговор #22 -: 01 декември 2009, 03:43:05 »

Едно интересно четиво в 3 части

Активен

Димитър Цанков
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #23 -: 01 декември 2009, 06:17:10 »

Малко напредък по моторната група.


* PC010018.JPG (1081.76 KB, 2592x1944 - видяно 838 пъти.)

* PC010015.JPG (1094.86 KB, 2592x1944 - видяно 565 пъти.)
Активен

Добри Грабчев
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #24 -: 01 декември 2009, 06:37:27 »

Отзад напред....или обратно???Аз си правя план..че...Предпочитам да лепя,шкутя и лакирам на вън на слънце.Второ-мисля че се почва с най- сложното а това е закрепването на мотора и колесника.Трето....теглото.А ко нещата тръгнат към голямо натоварване и полетните качества се влошават,просто е безсмислено да се правят разни сложни прибираеми колесници и темподобни.Все пак не се прави стендови модел Тъжен...
Активен

Добри Грабчев
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #25 -: 09 декември 2009, 08:00:37 »

Крилото...най-бъбречивата работа е колесника.Леглото на прибираемия колесник


* PC070026.JPG (1065.16 KB, 2592x1944 - видяно 538 пъти.)
Активен

Добри Грабчев
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #26 -: 02 януари 2010, 02:02:16 »

Реших да се доближа повече до оригинала на основния колесник..."леглото".Почти приключих и с двигателния отсек.Почти,защото ауспоха все още не съм решил къде да бъде изведен.


* P1010084.JPG (1060.59 KB, 2592x1944 - видяно 534 пъти.)

* P1010082.JPG (991.2 KB, 2592x1944 - видяно 518 пъти.)

* P1010081.JPG (996.23 KB, 2592x1944 - видяно 595 пъти.)

* P1010080.JPG (1044.95 KB, 2592x1944 - видяно 639 пъти.)
Активен

Добри Грабчев
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #27 -: 07 януари 2010, 08:19:12 »

Започнах колесника.Детайлите са от Д16т,втулките от алкален полиамид....а пружините от татово време.Натиск от 2 до 15кг при пълно свиване.


* P1070019.JPG (1014.57 KB, 2592x1944 - видяно 488 пъти.)
Активен

Добри Грабчев
fahist
Моделар

Публикации: 16


Wir kapitulieren nicht


« Отговор #28 -: 09 януари 2010, 02:08:31 »

Доброго dnya.S proshedshimi праздниками Всех! Здоровья, успехов в наших делегаций! В поводу не стоит из-bukvalynoe dovodchik ispolyzovaty zadney lyubogo Авто порталы (lada2108 iliVW-2112)Намигване
Активен

Андрей Смирнов
D.Grabtshev
Моделар

Публикации: 84


« Отговор #29 -: 09 януари 2010, 05:58:02 »

Това е част от ребро на руска подводница.Направено е от титанова сплав.Титана е малко по-тежък от АЛ...4.54гр/куб.см.Реших от него да направя носачите на колелата на основния колесник. Диаметъра на колелата е 145мм.След два дена "стъргане"на струга се получи детайла...още не напълно обработен-80 грама.Характерното за титановите сплави е че са с ниска топлопроводимост.Поради невъзможноста в точката на обработка, топлината бързо да се разсейва,температурата нараства и инструмента бързо се захабява.Затова се ряботи на ниски скорости./това го пиша защото все някой може да се интерисува/.Все пак ако не свършат работа ще станат хубави дръжки за вратата на прасето Ухилен


* P1080025.JPG (958.08 KB, 2592x1944 - видяно 374 пъти.)

* P1080028.JPG (903.38 KB, 2592x1944 - видяно 533 пъти.)

* P1090001.JPG (859.5 KB, 2592x1944 - видяно 505 пъти.)
Активен

Добри Грабчев
Страници: 1 [2] 3 4
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!